Kernkampweg

Vanaf 1994 heeft Tineke Glas de leiding van de lokatie aan de Kernkampweg. Aan de Kernkampweg wonen de kinderen vanaf 0 jaar.Maximale opnamecapaciteit is 25. Naast onderwijs wordt er veel aan sport gedaan zoals atletiek, judo en  zwemmen. Ook zijn er kinderen die naar de padvinderij gaan. Aan muzikale vorming wordt ook gedacht. Tineke heeft een team van medewerkers die haar dagelijks ondersteunen in het vele werk.  Ook werken we met vrijwilligers die zich voor een jaar willen inzetten.

Vanaf eind 2002 is Dirk Jan Vonk,als vrijwilliger het team komen versterken als technische man. Hij heeft in de afgelopen jaren een complete renovatie van het huis uitgevoerd. Het gebouw is ouder dan 80 jaar en was aan renovatie toe. Zo zijn de keuken, kinderspeelkamer, balkons, badruimten, kinderkamers allemaal gerenoveerd.

Adres:

Kernkampweg 46,